Sammanfattnig sommaren ...

Sammanfattnig sommaren 2009!

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? - Nja, kan inte påstå det
dog någon som stod dig nära? - Nej, tur för det
vilka länder besökte du? -  Ellös hallå eller :P
är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? - Ja, mer sol skulle det vart!
vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? inget, jobba bara
största misstaget? - Skulle tagit ledigt o chillat mer från jobbet
har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej klarat mig :D
bästa köpet? - Ingen aning :P
vad spenderade du mest pengar på? - Maaat
gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja, alla vänner och Syrran o sanna! :)
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? - Ayo Technology, .
var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? - Denna sommaren har varit upp o ner! Har varit jätte ledsen men så har jag varit glad oxå! :)
vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? - Varit mer ledig
hur tillbringade du midsommarafton? - Syster
favoritprogram på tv? - Har knappt sett på tv i år! Om jag har tittat på tv så har de varit film ;)
bästa boken du läste i sommar? - Gömda! :)
största musikaliska upptäckten: - Inte en blekaste :P
något du önskade och fick? -  Vet ej :)
något du önskade dig men inte fick? - Näe
vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? - haha, kommer inte ihåg :D
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? - ja!
hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? - Shoooorts :)
vad fick dig att må bra? - Att få vara med de jag älskar, och göra det som är kul :)
vem saknade du? - Många! Som inte bor här omkring.
de bästa nya människorna du träffade? - hm, lärde jag känna någon ny :O

sommarens hetaste? - dom dagarna de var sol!
sommarens största kärlek?
-  --
sommarens besvikelse? - Mkt!
sommarens bästa - Allt, verkligen allt!
sommarens sötaste? - hahahaha...jag ?


Kommentarer
Postat av: syster tess

Du fick en fet tv som du önska dig..

2009-08-23 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0