Party o oväntat!

Yes kom precis hem från Blue Moon Bar. Det var sjukt mycket folk, hörde något om 1800 av Josefine Andersson. Var fräckt när man stod i trappen och man såg alla händerna i taket och klappar när Markoolio kommer springades och börja sjunga. haha, han körde gamla låtar som Mellenium och skit. 9 år sedan liksom de var ;) Där står jag på trappen hoppandes med faddrar från Läsk och nollorna och med Dala och hans polare Mikael. Bilder lägger jag ut imorgon. Drog där ifrån vid 00.00 tiden och stack till Donken för Jimpan, Sofia och Jenny var sugna på det. Men jag käka fort och så gick jag och mötte Johanna så tog vi bussen hem. Så nu sitter jag här och borde sova egentligen men känner inte för det. Vill hitta något roligt.. Vi får se vad som händer inom den närmsta halvtimmen ! (: hihi.. BUUUSIG..

Juste, jag och en som heter Elin, hon pluggar här uppe med och kommer från Uddevalla, snackade om hur man plötsligt bara ser folk på skolan, stan och på krogen som också kommer från Uddevalla. Så förut när jag står i trappen med dala och faddrarna och alla så ser jag två jag gick tillsammans med på lågstadiet. Vi bodde i samma område och var bästa vänner. Dom två är tvillingar och vi umgicks jämt. Men nu pratar vi inte med varandra och nästan ogillar varandra. Man kollar på sätt och vis snett när vi ses. Jag blev hur paff som helst när jag såg dem och blev depp och tappar humöret. Detta var endå en student fest jag var på och de betyder att de också går på skolan. Fy säger jag bara! Hoppas jag inte ser dom nå mer!

shit, hur kommer det sig egentligen att man börjar tänka dom mest konstigaste tankarna när man är små lullig?! När jag gick för att möta johanna började jag tänka på massa personer som har betytt så mycket i mitt liv, men som nu har försvunnit på grund av olika orsaker. Det finns alltid någon jag tänker lite extra mycket som betyde mycket i mitt liv, men som förstörde det och som jag hatar något enormt nu, men jag hatar att jag hatar personen liksom, hur kan man tycka det liksom?

Ja men jag får nog gå och lägga mig nu.. Ha't bra och hoppas ni sover gott ni som gör det.. Lördag e det nu, det vill säga, hela lördagen, hela söndagen, hela måndagen kvar, sen är de min tur! (:

NATTI! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0