Jul på Liseberg

Hur underbart är inte vädret nu egentligen?
Det är superduper mycket snö ute, dock är
nackdelen att jag halka runt mycket med mina
skor.

Filmen igår var rätt bra tycker jag. Man har ju
inte sätt något likande innan liksom. Se den! :)

Idag så har de varit åkande fram och tillbaka
med syster på diverse bilaffärer, men dessvärre
fann vi inte det vi ville ha. Undra hur dom tänkte
när två brudar kommer in och frågar om en
vindrutemotor. Tyckte nog att vi var korkade ;)


Det blev Liseberg idag tillsammans med min
gravida syster och Carro och hennes Liam.
Liam var jätte dukigt och snäll. Så söt så söt. :)
Jag var den enda som vann också, hihi.
en Paradis ask.
Passande nu till julafton imorgon!
Jul på Liseberg är den perfekta dagen
innan doppardagen om man vill ha lite julkänsla
Jag fick lite me nu, för jag har ju inte haft någon
innan.. Helt vackert är det där. Vi passade också
på att dricka lite varm chocklad. Mysigare kan de
inte vara i kylan.

Ha en god natt nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0