Mandag..

hey, klockan e nu 18.29 her.. De e sa forgrymt varmt.. haha
Idag var de 34 grader i skuggan vid havet. O man e tvungen
att ligga i skuggan.. i solen e de for varmt.. skojar inte.. 5-10 min
gar att ligga.. sen e man kord..
Imorgon ska vi pa djungel trekking.. rida elefant o bada i vatten fall
och aka kanot..Phi Phi Island blir lite senare i veckan..
Igar fraga en kille fran burma
som jobbar pa hotell resturangen om jag skulle med han o sin polare
som var fron sve o hans tjej.. men jag foljde
inte med.. haha jag var sa jevla trott.. sa jag somnade nestan..
sa de hender grejer her med.. hihi

puss o kram

Kommentarer
Postat av: sis

Hahahha.. nice.. va han snygg..

2009-12-07 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0