Oh herre jisus..

Jeap, nu sitter jag i bilen igen. Konstigt nog känns de som att
denna resan kommer bli längre än när jag åkte ner.
Men men. Vi ska åka förbi till
Ullared skulle jag tro också.
De ska bli rätt soft, jag måste fixa mig en ny vinter jacka.
Annars får jag kolla i stan.!

Well, well, igår då, då åt vi en mycket go frukost på hotellet.
Därefter så gick vi till stan, där shoppingen tar hän. Köpte mig
inget utan det blev bara en present till Fam Cedermalm.
I förrgår köpte jag mig lite grejer i Hansan huset!

När jag satt igår i Hansan huset och väntade på att mamma
och pappa fixa lunch så säger en tjej "heeej!" så tittar jag och
där ser jag Cissi, min granne i Karlstad.
Rätt fräckt, vi hade
tänkt och setts i måndags men hann inte och så springer vi på
varandra bara sådär. :)

Men igår eftermiddag tog vi oss en promenad till familjen Cedermalm
som vi brukar träffa i Fuengirola men ja har inte varit där på 2 år så de
var skoj att se dem. ( nu ser jag danmark igen ;) )
Men grymt skoj, Lisa bjöd på mat och dricka. Gustaf var där och sen kom
Mia och hennes kille. 2 hundar, och de var verkligen roligt.
Synd att Martin och Henke inte kom dit och peter. Annars hade de varit som
i Spanien, fast denna gången med kläderna på och inte i bad kläder :P hihi..

Lägger in bilder när jag kommer hem, har bilder och videos. ;)




eller lägger in en bild på Mia som jag tog när jag såg henne smyg drick ;)



Tjo bro's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0