Phuket town..

Tjenixen. har precis kommit hem fran verksta stora marknaden
i Phuket town, jesus vad folk. De rekte gott o vel med 2.5 h der..
Kom hem iaf med 7 pasar med saker.. Lite presenter och lite till mig!
Sen gick vi o keka buffen vid resturangen.. Nu sitter jag her for en stund.
Ventar pa Sunny.. Prata lite.. Sen moste jag sova.. Lite surt for jag moste
vecka mamma sen.. O da blir hon la inte gla' de var hon inte sist gang
jag veckte henne.. hehe.. Men men..

Imorgon ska vi till Phi Phi Island.. De ska bli gott. Snorkla lite bland fiskarna
sola och bada. Aka bat.. Lovely..



Gu vad skont de hade varit om jag fick stanna kvar her! Jag trivs verkligen
som fisken i vattnet. I'm happy here.. Not at home..

Idag sag jag en kille fick hjertstillestand lr ngt i vattnet.. sag hur de gjorde HLR pa honom.
Han var helt borta. Fy vad hemst de var... Folk stod o grina o hans mamma grina o skrek.
Ysch, far tarar bara jag tenker pa det..

Dilemma!

Natti


Kommentarer
Postat av: Maida

hej!

hoppas att du har det braa på andra sidan jordklotet. Här hemma är det väldigt kallt, de sa att det skulle snöa, som man sitter och väntar på det.. hehe.. Har du hittat några män för import eller?hoppas att du har det bra, njut av den tiden. Kram kram//Maida

2009-12-13 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0