Snöoväder

S c h y s s t, att de drar in ett s n ö o v ä d e r i S v e r i g e idag
när man ska tvärs över.
Eller i alla fall köra bil 23 mil.
Det låter ju as nice måste jag säga, not!
De blev ju värsta snöovädret när vi åkte upp till Karlstad.
Fick köra 50 på en 100 väg för att man såg verkligen
inte mycket. I Värmlandsbro åkte ju en bil i diket såg jag i backspegeln,
för att en bil skulle svänga in i på ett fik.
Det gäller verkligen
att anpassa hastigheten och avståndet till de andra bilarna nu.
Usch, såg ju inte fram emot bilresan när jag läste om ovädret
på aftonbladet.se. Ska gå till skolan om lite mer än en timma nu
så ska ta och äta lite frulle och sätta på mig kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0