THAILAND om några timmar..

Sticker ner vid 6 tiden till göteborg, och sen så
får vi strosa lite på Landvetter och sen sitter vi på
planet klockan 22.50.

Jag blev precis lite ledsen. Pratade med pappa i telefonen
och han sa att han hade ångrat sig och ville följt med oss
nu. Så det känns lite tråkig nu när han sa de, han lät
lite nedstämnd också. Och sen börja jag tänka på att när
jag kommer hem så flyttar min syster och sanna ifrån Uddevalla
upp till Borlänge. jaa,, lite tråkigheter så där nu innan man åker.
Sandra flyttar också.. gah!

Sen igår, sista natten i karlstad drömde jag mardrömm. Skit läskigt
har inte kunnat sovit så bra för jag har tänkt på det.
Sandra skrämde mig med om en psykiskt störd kvinna under sänge..
ist drömmer ja om en psykiskt ströd man som jagar mig :S  uuuuu..

Nä nu ska jag se klart på New Moon :)

Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0