Min syster <3

Heeej! :)


Jag har haft en underbar helg tillsammans med min syster Therese. Hon kom på fredag kväll, vi gick ner och köpte pizza och kebab sallad. Men det roliga är att syrran fick fel pizza, så vi var tvugna att gå ner och byta eftersom den hon fick äter hon inte heller, kräsna jäkel ;) men sen fick vi rätt, dom kunde bjudit på något tycker jag? ändå fick vi bara en extra kebab sås och det behövde hon inte äns. Aja, senare så la vi oss i min säng och såg början på Bedtime story med Adam Sandler, jag tyckte inte den var så särskilt bra om jag får säga det själv, men ah, efter 20 min gick vi och la oss för båda var skit trötta :D

På lördagen så gick vi upp och åt frukost, sen tog vi på oss och åkte till Bergvik och fixa oss ett par uggs skor till sanna och mat som vi skulle äta :) Sen drog vi ner till stan, där fanns ju inget och se, det snöa som fan och det var bara drygt. Vi åkte hem och lagade mat :) Eller syrran gjorde det :) Sen slappa vi hemma hos mig i kylan, fick låna sandras Värme fläkt en stund, men de var inte länge värmen stanna sen :S Men men, senare såg vi på Melodifestivalen, tyckte att BWO kunde ha gått vidare och molly till andra chansen. men E.M.D var helt rätt :)
Efter det försökte vi ge Bedtime Story en chans till men efter ett tag var min syster så trött att vi var tvugna att stänga av och så la vi oss i sängen och slagga:)


Och idag, så åkte hon strax innan 12 i snön. :( och det känns, har varit jätte tråkigt och jag saknar henne massor, även fast vi inte har gjort ett skit vill jag att hon ska vara kvar.. Älskar dig <3

Nä, nu efter ett försök till att se på beck klarar jag inte av att hålla ögonen öppna mer :) god natt på er.. Puss


Kommentarer
Postat av: Tina

Nej nej, Rigo skulle ju gått till finalen. Den var ju helt klart sofast av dom alla! ;) EMD helt koje men de andar är ju batra skräp rakt igenom. :P

Pusssss <3

2009-02-23 @ 10:54:17
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0