Partyy idag dåva!

Tjingeling!

Igår hade var jag på tv kväll inne hos Sandra, Sofia var mä där :)
Först var det Let's dance. Fan tycker att Kitty borde ha åkt ut före
blondin Bella.. Varför vill dom ha kvar kitty alltså? Hon e cool och så
men de e ju en tävling och dom bästa ska vara kvar och isabella
var ju så mkt bättre än den andra damen.. ^^
Sen efter det såg vi på thrillern Barnhemmet. Den var riktigt bra
för att vara en spansktalad film. Läskig men samtidigt spännande.
Jag gillade den även fast man fick stänga av ljudet ibland ;P
haha., Sikka mesar vi är tjejer ;)

Nu ska vi strax gå ner till kiosken tydligen, för antar att dom ska köpa
cigg. USCH!  Och ikväll blir det fest.. :d ska bli roooligt :)  Kanske
blir nöjes ikväll. de hade jag tyckt var skoj ^^ hihi..
då blir de nöjes 3 lördagen i rad (A)
PARTY HARDY !



Kommentarer
Postat av: Tina

Tänk dig... Mig och dig på det dansgolvet xD Galet asså ;) Måste bara upplevas någon gång (H) <3

2009-01-26 @ 14:34:40
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0