Heeelgen som var..

Helloooo,,

Det blir bara mindre och mindre att jag uppdaterar denna.
Å det är la inte så bra lr ? ;)  Inte för att jag tror att de e så
speciellt många som läser min blogg.. haha..

Ajja, mitt humör försvann precis, på grund av olika orsaker.
1. Jag tror jag har halsfluss..
Började med att jag upptäckte att jag tappade rösten, dampisch
säger jag bara.. Och sen såg jag att jag hade en massa vita prickar
i halsen och de gillar jag då inte. Så tänkte ringa vårdcentralen
imorgon och få en tid. Tänkte kolla med dom om jag kan ta bort mina
Halsmandlar. Jag orkar inte ha ont i halsen mer. och sen ska jag ta
upp varför jag blir sjuk hela tiden. om och om och om igen.. Det är inte
skoj ska ni veta :(

2. jag vill ha ett samtal nu från någon :) <3

3. På grund av en gamal kompis som jag inte tål längre men ändå inte kan
glömma :( Jag saknar dig som fan, men vi kan inte prata längre,
För då bråkar vi bara. Jag ångrar det som hände, för då skulle de kanske
inte vara så här, Att bara få prata med dig det skulle betyda så fruktansvärt
mycket. Men men.. Du lever ditt liv nu och värkar må bättre än någonsin.
Allt försök var i onödan.. Ha ett bra liv! :( </3

ajja, nog om detta.. Helgen alltså, i fredags gjorde jag ingetingen.. Jag
var inne hos sandra och myste. Vi såg på Let's dance och så tjöta vi en massa :)
i lördags så var det chill då med. förrutom på kvällen drog vi till Nöjes, jag
jessica och Micke.. :) det var skoj när vi var hemma hos jessica, men när vi kom
till nöjes pff, då vet jag inte vad som hände.. det blev tråkigt :P haha.. mysko..
idag så vakna jag 13.05.. Kom på att jag skulle tvätta så det satte jag igång med.
sen så började jag städa och städa ännu mer och sen såg det riktigt bra ut.
Och då kom Sofia och Sandra in på en fika :) riktigt mysigt att få sällskap
och sociala annars. För annars blir man så instängd här =)

Måste försöka sova nu om jag ska upp ^^

natti  <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det e mysigt med goa grannar =)

KRAMAR

2009-01-19 @ 07:50:01
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Tina

Vem är det du vill ha samtal ifrån då? (A) Puss stumpan, du är saknad<3

2009-01-19 @ 14:36:02
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0