Strandpromenaden

Söndag kväll åkte jag ner till strandpromenanden med Sandra Lindberg. Det var mycket trevligt och man fick pratat en hel del. En del som man inte har pratat om andra. Kunna dela med sig en del av sitt liv med en till som har upplevt samma saker. Det var allt för dagen, för mer än så har de faktiskt inte hänt (: Jo jag har pratat väldigt mycket med min Madde, som jag snart ska få träffa, 3 veckor till! Och idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker till Karlstad.. :) saknar min lägenhet, Sandra, Sofia, Michaela, Jessica, Emelie, Peter, Anton och Micke! Woho, jag fyller år när jag kommer upp oxå, bara så ni vet.. 1 september :)

 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Oj en vecka kvar? Åker du upp den 27 juli? Hade för mig att du sa att du skulle åka upp nästan i slutet på augusti. =)

2009-07-20 @ 10:27:59
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: Michaela

haha :) när åker du tillbaka till Karlstad i så fall?

2009-07-20 @ 11:27:45
URL: http://bhusyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0