dag 1 i Uddevalla

Första heldagen i Uddevalla och de började med en mulen dag! Faktiskt riktigt skönt efter värmen som har varit här i några dagar. Men de blåser som attans så alltid är det något som är fel! HA HA!

Idag har de varit myspys, de började med att jag var med mamma och vi åkte till Torp för att shoppa och handla mat! Bjöd min mamma på fika för det tyckte jag hon förtjänade för hon var så gullig som hämtade mig igår!
Jag har köpt två klänningar, en svart och en turkos, likadana faktiskt, men jag gillade dom och det är inte ofta jag köper klänning! :) hehe. Har även köpt svarta mönstrade strumpbyxor och vita leggings.. :)
Efter vi var på torp, lämnade jag av mamma hemma och jag åkte vidare till Barret och vi gick senare till syrran och var hos henne medans hon jobbade, det var skoj :) tjöta av sig lite liksom. : ) sen blev de mys på stan, vi gick och strosade där och sen köpte vi fikabrö o cola o satte oss vid bäveån och tjöta precis som gamla tider (: Saknat! :)


Eftersom min data inte verkar vilja vrida bilden får hon bli på snedden! ;) haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0