dagen efter...

Igår var de full rulle för alla studenter i Uddevalla town. Det var utsläpp o alla hade gjort sig jätte fina. Jag minns dagen som om den var igår och hade gärna gjort om den om jag så fick det! Jag och mamma bestämde oss för att åka ner på torget och kika på alla. Försökte se så många som jag kände men de var jätte svårt, alla såg ju jätte lika ut (egentligen inte men). Vita klänningar och svarta kostymer och ungdomar som bär på sina plakat. Känner mig jätte gamal även fast de bara var ett år sedan jag tog studenten. Men jag känner mig väl gamal för att jag har gjort så mycket under detta året och har väl vuxit i min ålder ;)

På torsdags eftermiddagen åkte jag till Angelica vid jaktstugan vid Skredsvik.. (lr närmre Rotviksbro) för att fira att hon tagit studenten. Jätte fin var hon i sin vita klänning och jag hade jätte skoj där ute och trevligt var det att träffa hennes släkt och vänner. När klockan blivit mycket och allt var bortplockat skulle jag dra mig hemmåt men så blev det inte. Jag och Johan stack ner på stan och träffade folk, bland annat Nathalie och Dado. Sen träffade Johan några kompisar till honom och dom fråga om vi skulle med till Harry's, så där hamnade jag tills dom stängde typ tror jag. Men där hade jag jätte skoj,. Träffade roliga folk där, en trevlig snubbe som hette Tobias tror jag, han bjussa på marker i black jack o där vann jag, haha :D

Idag blir det lugna puckar, :) ska ju jobba imorgon och fixa mitt insulin deligation så de ska jag läsa igenom snart :)

Puss haaj

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0