jobb och skräckiskväll

Tjollahoppsansa..

2 regninga dagar har det varit, inte så mycket regn igår och idag har de kommit en del. Hoppas på fint väder snart gör jag men de ser ut som att de ska bli mulet ända till onsdag i alla fall. jaja, så länge de inte regnar skall man väl vara glad!

Men igår var det jobb, lite kämpigt att ta sig upp på morgonen eftersom man inte sovit så mycket på natten. Men när jag väl tog mig i kragen så var jag igång, det var faktiskt mycket roligt att jobba, och eftersom vi får nya vårdtagare så lär man sig mer om Ellös som är faktiskt väldigt fint på sommaren! :) nu får jag ge vårdtagarna insulin oxå.
Senare åkte jag hem och på kvällen så mötte jag caroline vid kampenhof, och vi gick och hyrde film. Det blev två skräck GAG och Crazy Eights. Vi började med C E men vi såg bara en kvart för den var verkligen inge bra, fast vi satt ju bara o tjöta ändå :P GAG var äcklig. Vissa scener var helt sjuka :S tur att jag inte fick mardrömmar inatt säger jag bara :)

Idag vaknade jag ganska sent klockan 12 och de har jag inte gjort på ett tag. Men när jag hade vaknat följde jag med Mamma o Pappa till torp för mamma skulle skaffa sig en ny mobil. Så klart jag som är den tekniska i familjen måste följa med. Rosa mobil blev det iaf till min tuffa mamma :P haha..

nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra imorgon, jag har glömt bort det. Något var det iaf.. :)
annars ser schemat ut så här:
Måndag: ??
Tisdag: följa med mamma till en sak i stan
Onsdag: GBG med barret
Torsdag: Beachvolly med folk från laget:)
Fredag: jobba kanske, sen kanske ut på Trägårn, om jag inte jobbar kväll :P
Lördag: Grilla hos Lina :)
Söndag: inget planerat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0