Sunday

Vilken morgon säger jag bara, kände inte för att ta mig ur sängen så jag låg kvar länge och bara låg där. De kändes verkligen skönt. Idag så har jag varit på Torp tillsammans med Petra, hon ringde imorse och sa att hon ville hitta på något, så varför inte. Inte så mycket man har träffat henne liksom sedan man tog studenten! Men saker och ting ska ju bli lite annorlunda nu när jag kommer hem. Jag försöker ju träffa så många av mina kompisar som möjligt, de är fasiken inet lätt och de hände att vissa kommer på kanten. Och de har jag märkt av eftersom vissa har poängterat detta och lite så. Men det finns bara en av mig och det är jag! Men åter till Petra, eftersom vi inte hittade något på Torp åkte vi en sväng förbi Fröland och tittade på den stora båten som låg där, sedan åkte vi till Kvantum där hon skulle ha Bobs blandsaft som man hade till Soda Streamen och sedan fortsatte vi våran resa till Lindesnäs och sen mot Gustafsberg och sen åkte vi hem för att lämna av mig. De var trevligt och träffa henne, och vi har sagt nu att vi ska åka till Lysekil någon dag och titta på skor ;) hihi



Efter jag varit hemma 5 minuter kommer min syster yster och hämtar mig. Jag skulle nämligen göra henne sällskap till Trollhättan för att Sanna skulle med flyget mot Stockholm där hennes pappa bor. Sedan har de inte hänt så mycket, jag känner mig trött och ska nog lägga mig tidigt känner jag. Eller lägga mig i sängen och titta på Tv iaf.

Mitt Sommarlov är slut nu för imorgon börjar mitt schemalagda tider på jobbet. Det ska faktiskt bli lite skoj.. :)

Haaa det, Pyss Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0