Vi hade i alla fall tur med vädret!

.... Precis, egentligen skall man ju inte klaga på vädret men det är så fruktasvärt varmt. Men värmen kommer alltid så plötsligt så det blir varmt för snabbt. Det blir en chock varje gång. hehe, men solen gillar jag, och jag har bränt mig och fått färg.

Idag hade vi sista skoldagen denna terminen på universitet, det vill säga jag kommer inte sätta min fot där på ungefär 2,5 månad. Först redovisning på vårat grupp arbete sedan så skulle vi ha slutdisskution, men då gick jag lite tidigare där ifrån tillsammans med Emelie, för jag ville ju såklart åka hem till Uddevalla. Min mamma och Sanna väntade på mig där hemma, jag skulle bara packa klart lite grann. Det blev ändå en hel del som vi skulle med så mina underbara goa grannar Sandra och Sofia hjälpte till med packningen. Tack änglar! :)

Igår hade vi en mycket mysig dag ute vid gräset när vi låg och solade, och sen kvällen vi hade på ballen till kl 23 på kvällen! Hoppas verkligen på fler kvällar på ballen då vi sitter och spelar o snackar o löjlar oss! Kommer sakna er :)

Kommer så klart sakna alla ni andra där lilla gänget i skolan,. :)

Nä, in o ta en kall dusch nu o sen lägga mig i sängen! :)

Natti!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer sakna dig me :(



Idag har vi storm å regn..... Varför tog du solen med dig? ;)

Sofia e inne i stan och klipper sig så jag ska nog trotsa vädret och gå ner ;)

KRAMAR

2009-06-02 @ 09:43:41
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0