erbjudan och allt annat

252 dagar kvar tills jag drar till Thailand med min mammi!


Det jag hatar mest av allt det är nog väntan, att vänta på något som man verkligen vill eller på något som ska hända. Det är så fruktansvärt tråkigt. Istället så sitter man och funderar. Funderar på allt mellan himmel och jord, och så sitter man där och vet varken ut eller in. Eller som jag, får ont i magen för att jag är orolig. Jag har gått hela mitt liv och väntat på detta och när det väl finns framför mig så brukar det oftast försvinna, sanden rinner ur timglaset. Det är väl bara att vänta och ser hur detta kommer sluta, tids nog får jag svaret på mina frågor och funderingar.



Nyss satt jag, Sandra och Sibe på trappan vid festlokalen och prata om allt. Pojkar, Sport, Skolan, men mest pratade vi om livet. Alla tankar och funderingar kring detta. Det finns så mycket att prata om detta. Om det inte hade varit kallt på grund av molen som drog förbi solen hade vi nog kunnat sitta där i flera timmar och filosofera. Mycket trevligt tjejer! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0