Lördag hela veckan!

Gissa bajset? nähe det var visst bara du ;)

Igår så somnade jag kl 22 och vaknade halv9. och det var riktigt längesen jag somnade så
tidigt. Jag blev hur trött som helst efter Micke hade åkt och så följde jag
med Sandra när hon skulle röka men jag trodde jag bara skulle kollapsa..
Tråningsvärk i låret och ont i knät hade jag, men de e sånt man ska känna
efter en sån här rolig vecka! :)

Det var riktig mysig kväll med micke igår :) jävlar vad vi tjöta och ah de e bra att
låta mickes mun gå ibland, hihi ;) PUSS på dig ;P

Snart ska jag äta frukost och sen ska jag åka ner Maria till Friskis där vi ska träffa michaela
och så ska vi gå på gympa medel och köra aset!!!..

Ikväll blir det PARTEJJ. Förfest hos Jessica och sen blir det nöjesfabriken för hela köret..
Jävlar asså, Nu än gång för alla så ska jag ha skit skoj, jag har haft det innan, men nu ska
jag bara släppa allt och bara chill och inte tänka på annat..


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha du prata en del du med ;) Och visst är det kul att prata ;)

2009-03-07 @ 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0