Operation

Vilken fruktansvärd morgon, ställde klockan på 8.30 bara för att jag skulle ringa till sjukhuset för att få en operationstid. Efter att ha ringt 20 miljoner gånger i 30 minuter och det hela tiden tutade upptaget, ringde jag mamma och sa att jag inte får tag i dem. Så hon började ringa hon med, och så ringer hon mig en kvart senare när jag nästan sover att hon har fått en tid. Den 27 april kl 9.30 ska jag ligga på bordet. Äntligen ska dom bort, som jag har kämpat med halsont sedan jag var 9 år.



Ja, nu sitter jag och pratar med Carro lite på msn, strax ska jag ta och tvätta sen lägger jag mig i sängen en sväng till. Jag mår inte bra, tror jag har feber och jag är jättesnuvig o mandlarna ja dom är stora som vanligt. Ont i huvet har jag också och allt snurrar. Bäst att få in den där maskinen så jag kan få vila lite va! Juste, magen är hungrig också, fast de kan vi ta lite senare! :) hihi..

Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: mickmeister

maaaaaaaagen kurrar heter de annars xD

2009-03-31 @ 18:05:17
Postat av: Sandra

Hoppas vi blir friska snart...



Puss på dig bästa grannen

2009-03-31 @ 22:36:24
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0