Perfekto! :)

Hallååååo.!

Nu är de så va att mitt internet har inte funkar riktigt varken igår eller idag?!
Jävla cp skit sån här vara. Och jag har flera gånger dragit ur strömkabeln
ur modemet och väntat och satt i det men fortfarande inte funkat. Men när
jag väl pratar med dom på Com Hem så säger dom att dra ur strömkabeln,
OKEJ. Stäng av Datan. GJORT.. sätt i strömkabeln nu. AJJEMEN. och datan.
DEN ÄR PÅ NU. och se där nu funkar den, vad är de med den här skiten egentligen
den vill inte starta när jag sätter på den, dah!

Men men, igår hände inte så mkt, var med Sandra och Alexandra på Arena när
de var på dejt, jag var tredje hjulet, åt inget, drack inget, satt där spänd och förväntansfull.
Men nu känner jag att allt har varit som de skulle, PERFEKTO! hehe. :)

Idag så har jag inte gjort mycket. Städat lite, varit inne hos sandra och så har jag varit
hos micha där jag höll på att somna, haha var så jävla trött :D

Men men igen, Ikväll ska jag se på melodifestivalen hos Sandra och mysa och så
som vi brukar, inga komplicerat :)

   

Ciao, o saknar :)

Kommentarer
Postat av: Michelito

Ja för det var sååå himla tråkigt hos mig eller ;) haha

2009-03-14 @ 18:26:06
Postat av: Sandra

Saknar <3

2009-03-14 @ 21:55:47
URL: http://goranvshalge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0