Ultraljud

Idag har jag varit med om de mest otroliga som finns tror jag!
Jag fick följa med min syster och hennes dotter när de skulle på
ultraljud. Jag fick se hur allt gick till. Syrran la sig på sängen och
tog upp tröjan, fick gegga på magen och så på tv skärmen framför
fick jag se en svart vit bild. Men man såg väldigt tydliget vart barnet
låg. Huvudet, bebisen spratlande/boxar armar och benen. Jag blev
tagen, och så syrran som drar fingret mot ögonen då och då för att
hon får tårar i ögonen. Sanna som sitter där och ler och sprattlar med
benen, och säger där är mitt syskon. Glad som vette sjutton!
Och jag som är en stolt moster. :) Ska ju bli moster igen i Augusti/September
men först ska jessan få barn i maj.
Det känns som värsta baby-boom nu för tillfället.
Tänk när man själv ligger där, då är jag lyckligast i världen! :)

I allt det tragiska som är just nu runt omkring mig, så finns det
ändå något bra! :) En bebis blir man glad och lycklig av! :)

Hej hej!



Kommentarer
Postat av: Micke

Gud vad roligt! Och när det är du som blir på smällen och får barn kommer du garanterat bli en av världens bästa mammor ;)

2009-03-17 @ 12:11:05
Postat av: Tina

Nawww, gud vad mysigt. Tänk när man själv får barn sedan. Jag längtar redan som as efter en!

Få en sån bild och vara med om allt. Jag blir så rörd så jag nästan börjar att gråta.

<3

2009-03-17 @ 14:43:37
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

såå gulligt! hoppas att min vilda bebis kommer ut snart! ;)



2009-03-17 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0