Förferre hos Jessica

Eftersom jag själv inte tog några bilder från går dagen, har jag tjuvat några från Michaela :)

Just watch and look..

  
Bilder från bussen till jessicas lägenhet. bild nr 1 är taget strax efter jag halkade (A)
och nummer 2 är när jag kommit upp på benen o kunde inte sluta skratta..
och bild nummer 3 är söta michaela :)

   

Peter, singstar o anna :)

    
Jessica o Peter, haha jag o anton (snöbollskrig) Micke o sandra

Ah sen var vi på arena dåva.. Men Ikväll blir det mat o alkohol hos micha, sen drar vi på nöjes :D skoooj! ;))
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du å anton krigade för kung och fosterland! ;D

2009-03-29 @ 17:03:12
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0