Bugg

Hej hej!

Idag har de varit en riktig trevlig dag. Började med att jag vaknade o var på riktigt bra humör! Sen tog jag bussen ner till Stan för att möta upp Nathalie och Billy. Vi gick runt i på stan för Billy ville shoppa, blev att vi fastna i en parfym affär en stund och lukat på massa herrparfymer. Vissa luktade verkligen blää och vissa verkligen mumma.. Så nu efter sisådär 9 timmar senare känner jag faktiskt fortfarande lukten av herrparfym på mig, HA HA! Sedan drog vi vidare, fikade lite i mitt i city innan jag och Nathalie lämnade Billy hemma hos en som han sov hos. Sedan visade jag Nathie vart våran skola och sen åkte vi hem till Peter. Där blev de att vi retade Nathie väldigt mycket (A) men de var skoj. Senare efter några timmar drog vi ner till Träningslokalen där de som ska tävla SM i bugg här i Karlstad. Jag måste säga att de var faktiskt riktigt intressant att sitta där och titta på när det dansade. Då känner jag att de var lite trist att man inte började dansa när man var liten, för dom är ritkigt duktiga! (: Kanske ska få mina barn (i framtiden) att börja dansa ;) hihi. Nä men bugg såg verkligen roligt ut när dom dansade. Dom får det att se det så lätt ut, men icke, krävande är det säkert för svettiga blev dom. jag är imponerad! (: Nu blir de tv:n och sängen för min del!

Puss


Och här är en bild på min vän Nathie (:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0