Grillning Hos Johan

Hejsan hoppsan!

Igår var jag syster och Sanna och grillade hos Johan. Det var jätte trevligt! (: Spelade guitar hero, jag ägde dom faktiskt på det! haha..Men de var roligt. Först satt vi ute och grillade tills det blev skit kallt, brr. Sen Kom Danne oxå, och mycket senare även Viktor. Sanna gick och la sig och vi spelade och tjöta för full rulle. Jag och Sanna var de ända nyktra, stoltis! haha.. Börjar bli en vana nu, nä men nu när jag vaknade upp på morgonen så känner jag mig fan bakis måste jag säga. haha.

Idag, ska jag ta ut sanna på en överraskning bara hon och jag. Tycker vi behöver de (: sen ikväll så blir det fest så klart!! (: Kändes som evigheter sen som jag festade, men nu jäklar. Ikväll är de ju öppning på trägårn, och då skall man dit:! kommer komma skit mycket, och då får man träffa massa gamla polare men inte sätt på länge, skit skoj!! (:

Ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0