Jesus!?

Shit, trodde inte de skulle bli så här busy nu när jag kom hem men wtf, har fullt upp hela veckan, och ändå måste jag hinna med att plugga det är prio 1..

Min vecka:

Måndag: Skola + plugga. (x)
Tisdag: Städa, packa, va hemma bara (x)
Onsdag: Träffa CV o sen pricken på kvällen (: ( )
Torsdag: Träffa Caroline, träffa syster o fixa en överraskning för en väldigt speciell person i vårat liv ( )
Fredag: Åka till jobbat och fixa insulin deligation o sen vara med syster på kvällen, grillning på skeppan? ( )
Lördag: Umgås med Sannaplutten och sen utgång på Trägårn på kvällen (: ( )
Södag: Åker tillbaka till Karlstad!!

Plus att jag ska räkna in minst 2h pluggande var dag.!! JAG SKA FANEMEJ KLARA DET!!! MORR, RAWR o GRR ;)


Sanna, Min systers dotter (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0