På promenad genom stan

Hejsan hoppsan i trosan :P

herregud, vilken konstig morgon måste jag säga. Vaknade vid 8 men kände jag hade ingen lust att gå upp då, så jag låg kvar i sängen och så somnade jag om. Inte ofta de händer och så börjar jag drömma om att Patrik skulle beskydda mig från en konstig tjej som ville döda mig. Och patrik gick de inte o stoppa för han var oövervinnerlig eller vad de heter. Han kunde inte dö och var stark. Yeah,! haha, sen gick drömmen över till David och vi var ute och gick på en promenad och de var väl mysigt! Sen vakna jag av att jag fick en himla massa sms och att sandra var orolig över mig. Gulligt! :)

Nu har jag i alla fall klätt på mig, ska höra med mamma där inne ifall vi ska gå ner till stan nu. läste ni rätt? ja GÅÅÅÅ!! haha, lär ju ta en timma men de ska gå fint! :) jag e redo, resten av dagen ska jag försöka sätta mig ner och plugga på instuderingsfrågorna. Ska kunna dom utan till..!! haha, Men nu ska jag springa in till sandra :)

heeejdå! :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh, jag älskar verkligen att höra om andras drömmar! Det är så roligt att försöka tolka, hihi :)

2009-05-06 @ 15:04:43
URL: http://bhusyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0