Tävling inom städning

Nu känner jag att jag har varit rejält duktig, jag har föreslog för Barret att vi skulle tävla, eller inte tävla direkt men vi sa att vi ska städa inom en viss tid. Klockan 13.05 satte vi igång med städningen och så skulle vi sätta oss vid datan sen igen klockan 14.00! Inom den tiden ska vi hinna med och städa så mycket som möjligt. Jag började med att diska för de var en hög i diskhonet, sen plockade jag ihop alla kläder jag hade och la in de i byrålådan och i garderoben. Plocka undan och sortera alla papper jag hade på databordet och på soffbordet. Bädda sängen och toan e städad. Sen dammsög jag heeeeeeela lägenheten. Nu är de fint, sandra och sofia var impade av mig iaf ;) dom såg ju hur de var innan och nu efter.



Sen fick jag ett sms där det stod att kom hit med en sax, vi ska leka frisör. Där uppe på sitter Sandra, Sofia och Jenny (Falkenbergarn) med löshår i håret, Då var de bara att att sätta i hår på jenny, Verkligen krångligt, men när vi väl fick reda på hur man gjorde så satte Sofia igång och sätta fast håret, :) VÄLKOMEN TILL SMS salong! (:




CIAO bitches :)


Tänker på min dröm jag haft som inte kan bli saaaaaaaan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeah we are good!



Har du bilden på mig och Sofia när vi äter? =)

KRAM

2009-05-26 @ 19:59:50
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yeah we are good!



Har du bilden på mig och Sofia när vi äter? =)

KRAM

2009-05-26 @ 20:01:11
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Lotta

vad fin bloggen blev. :)

2009-05-27 @ 09:39:57
URL: http://lottchen88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0