Upp o ner ner o Upp

Upp o ner, ner o upp o hit och dit! Sprida tankar måste jag säga att jag har.

Idag gjorde jag en rolig grej, jag sökte till Robinson 2010, så nu kan man ju hoppas att min ansökan sticker ut sig och att jag kommer med ! Fatta vilken rolig grej de hade varit!!! :D hihi, hade passat mig tycker jag eftersom jag e tävlingsinriktad ^^,

Men men, idag blev första föreläsningen inställd eftersom föreläsaren fått för sig att vi skulle haft den en annan tid, korkat? men iaf, jag och Emelie satte oss och plugga med Fredrik, Jesper och Sandra. Fick inte så mycket gjort men läste lite i Bryson. Mest snack om att killar är som dom är, o jävligt korkade. USCH!. Fredrik och Jesper satt mest och skratta åt oss :P haha

Nyss kom Sofia hem till Karlstad, henne har man inte sett på 3 veckor :P Men men, hon såg likadan ut, lite mer neger aktig bara ;) hihi, ska sola aset nu när jag kommer hem, ajg har beställt sol! :)


Kommentarer
Postat av: Intenso

vad coolt

2009-05-12 @ 13:31:24
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0