Fredag

Hej där..

Mamma kom upp till karlstad imorse väldigt sent. halv 11 tror jag klockan var.
Pappa hade ringt o förvarnat mig, eller ah han ringde o väkte mig att sa att
mamma var vid Bergvik så de var bara att hålla uppe ögonen. Vi gick snabbt o la
oss för att sova igen. Mamma var ju trött, usch dåligt samvete fick jag för att hon åkte
upp den sträckan för mig. Mammi <3
Men vi vaknade hyfsat tidigt, mamma sa att hon tyckte de var bäst för både mig o
för mamma o pappa att jag åkte med hem. Då slipper dom vara oroliga.
Visst jag var emot i början men sen så kände jag att jag får nog göra som jag
blir tillsagd, mamma vet bäst ibland :)
När vi kom hem snackade vi lite med grannarna och sen kom syster yster o
sanna panna hit, de var trevligt att få se dem, ska även leka med dem ikväll då
vi kanske ska spela guitar hero hos Johan, sanna sa att hon ville spela så
varför inte?:) jag ska göra vad jag kan för att vara vaken, somnar ju så lätt nu.
Men men, snart kommer nog jennifer hit, hon skulle bara byta om från bikini.
Har inte sett bruden sen vintras så de e dags för sambo att träffa sin sambo! :)
Nice! :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0