Trevliga Torsdag, Nu Är Det Lång Helg

Idag har jag varit i skolan och sedan åkte jag och Michaela till stan, Micke skulle handla frukt och lite sånt på stan. Plötsligt fick Micke en av sina smarta ideér. Och det var en mycket bra ide, för vi gick för att äta subway. På vägen dit fick svar på några av mina frågor jag har haft de senaste veckorna. Hoppas de blir bättre nu (: Sen blev de subway o mycket prat om drömmar. Mycket trevligt (: Sen bar de av hem och sen fixade jag ihop mammas köttfärsås med spagetti o ketchup.

Jag och sandra gick ner till affären förrut o då spenderade jag en sak på mig själv och jag blev riktigt glad av den. Tänk om man kunde få de av en kille ist, men spela roll. Ibland är de trevligt att köpa något till en själv. Men de passade mycket bra på bordet efter jag röjt undan :) Jag köpte roooosor till mig ^^, nä nu ska jag strax in till Sandra klockan 7 som vanligt och idag blir det nya avsnitt av vänner! :) Trevlig dag tycker jag :) ikväll blir det att lägga sig tidigt, för jag är väldigt trött. :) Ciao !


Kommentarer
Postat av: Michaela

Aw, jag tyckte också det var väldigt trevligt :)

2009-05-07 @ 19:12:58
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag kommer att sänka din lycka nu genom att säga att de rosor inte kommer att leva länge. De ser redan överblommade ut i mäna ögon. Om blomman är/ börjar bli mjuk (själva ros knoppen) så blommar den snart över.

Och du glömde väll inte att snitta om dom? Och rosor ska ha ljumet - lite varmt vatten med. Men de håller du väll reda på?

Puss <3

2009-05-07 @ 21:20:45
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Tina

Nu kommer jag att förstöra din lycka lite med att säga att dom rosorna inte kommer att leva länge. De ser överblommade ut i mina ögon. För själva rosenknoppen ser ut att ha mjuknat och då håller den inte så många dagar. Tyvärr. :/

De är många som går på det tricket och affärerna är fula med att sålja dom.

Men hoppas du snittade om dom och gav dom ljumet-lite varmt vatten för där trivs dom som bäst.

Helst ska du byta vatten varje dag :)

Puss <3

2009-05-07 @ 21:23:35
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Madde P

inte nycklarna på bordet! otur

2009-05-07 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0