7 dagar och drygt 6 h kvar...

... tills jag och min mor åker till Thailand..
Jösses vad jag tjatar om det men jag vill
så gärna åka och det är något jag ser fram emot.
Men jag bör kanske inte ha för mycket förhoppningar
Men det kommer säkert bli underbart..
Jag hoppas dock på att de inte blir någon ny tsunami..
Be för mig annars , hööhö! Men de finns en nackdel
med att åka, ungarna på VFU börjar bli för underbara..
De vill inte att jag ska åka och veckan efter de ska åka
ska ha Lucia. Så jag missar de :/ buhu..
Äsch, jag firar den i Thailnad istället :D
Denna veckan har jag gööör mycket att göra, men jag gillart :D
Sitter uppe senare grejer och planerar för VFU. jisses :D hihi
Ska träna idag, riktigt gött :) var längesedan nu..

Tjingeling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0