Back home

haha.. jag har så mycket tankar i huvet nu så min känslor hoppar upp och ner.. Men sen tänker jag gud vilken bra bok detta hade varit om man läste det.. Tänk om man skulle skriva ner sina tankar som typ berättelser.. Då skulle de finnas många böcker.. Men hur intressat var dessa rader jag skrev för er nu egentligen.. inte ett skit så varför fortsätta läsa :S 

Jag vettefan, igår kväll så hände en rolig sak. Jag var hemma hos en och vi skulle beställa pizza över nätet som man kan göra.. pizza.nu.. när vi hade beställt fortsatte vi och se på film och sen efter en stund så sa jag till att kolla när pizzan kommer.. haha.. pling var de på dörren sekunden efter jag sa det.. de kände verkligen jätte synskt.. haha..  men de var trevligt.. :) Få göras om snart. tihi.  *Om du ens hade frågat så hade du vetat lite mer om mitt liv istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0