Kurt och Nils

Minns du första gången vi gjorde något ihop?
Det minns jag, och de var när vi skulle gå till
balen på Gustavsberg sommaren 07. Vi gick
till G-berg eller vi sprang nästan för vi var lite
sena. Sen stod vi där och kika på alla fina klänningar
och hälsa på alla vi kände. De var en superduper
varm dag också, så svetten rann på båda två ;) 
Sen gick vi tillbaka in till stan och vi gick faktiskt till
videomixo och köpte en dricka o en glass där.
Sen satt vi och vänta vid busen o åt våran glass och
svalka oss. Super varmt var de verkligen!

Hittar inte bilden just nu men lägger väl in den när jag hittar den ;)

Sedan har vi fler minnen tillsammans. Några exempel är
när vi var hos pricken och fiskade. Eller när vi var utanför
sundsanvik och bada. Eller du badade för jag glömde min
bikinidel. Eller när vi var ute o gick på strandpromenaden
innan träningen och de var skit kallt ;) Eller när du fira jul
på kurveröd och vi gick ut o tog en promenad på kvällen.
Så vi firade jul tillsammans :) När man tänker efter så
har vi ändå gjort en hel del tillsammans,. Eller som i somras
var de va? eller förra sommars som jag åt mat hemma hos dig
och så. En sak som jag alltid kommer minnas är när jag gjorde
mål mot ett lag vi spela i Göteborg. Och du sa dessa ord i mitt öra :)
"Du är musiken i mig gumman <3"
En annan sak jag aldrig kommer glömma är när vi satt nästan en hel sommar
framför msn och spela Patientduellen och cama. haha.. Vi satt säkert
i ett år så. Helt sjukt ;)





Eller våran bad stund ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0