Halloween Party!

Hej!

Igår var de party i huset och party var det. Orkar inte riktigt skriva om de men musik, alkohol och en massa människor kan man väl förklara kvällen!

Vaknade imorse, pratade med Malin på msn och hon sa att de ligger en kille med vita skor i soffan. Så jag går upp och säger godmorgon på ett glatt vis. Det enda jag fick som svar var godmorgon av en som var lite i drömmarnas land. Men men..  Malin och jag började plocka och slå glas mot varandra. Då vakna alla tre upp och drog. Sen följde malin med mig hem till mig och såg till så jag åt frukost. Gulligt av henne att göra mig sällskap! :) Senare vid 12 tiden kommer Emelie och Jessica och Peter och vi städar upp allt så nu ser det bättre en vad det gjorde innan partyt! :) Thanks honeys

Inge alkohol på förän till Thailand nu :)

Jag: Vem är www.marreparre89.blogg.se?
118100: Personen bakom blogge marreparre89.blogg.se heter egentlgen Mariella Johansson och kommer ursprungligen från Uddevalla men bor och pluggar numer i Karlstad där hon har tänkt utbilda sig till grundskollärare. När hon inte lever livet i studiernas värld så lever hon njuter hon gärna vardagslivet och lever var dag som det vore hennes sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0