Öhm?

Ja, som ni kanske förstår så har jag fått sömnproblem.
ligger vaken på nätterna och funderar typ. Jag gör det
inte med mening men hamnar i en sorts dvala ändå.
Mycket man läser på nätet som man inte vill läsa.
På aftonbladet och Expressens hemsida läser man
om förförärliga attentat och mord. Tonåringar mördar sina
vänner på grund av svartsjuka. Ingeting är roligt på internet
längre. Bloggar läser jag inte ens längre, bloggar är inte ens
värda att läsa för hela tiden gnäll. Varför skriver man blogg
egentligen. Jo för man vill skriva av sig, de förstår jag. Det är
därför jag bloggar också. Jag skriver delvis för att min mamma
och min syster hemma ska veta vad jag håller på med
i min
vardag i skogarna i Värmland. Så därför skriver jag om min
vardag, vad som händer osv. Man kikar på storbloggarna
som skriver om bråk och tjaffs och hittan och dittan. 
Det är inte ens roligt att försöka läsa en blogg
som man måste analysera det minsta lilla
för att förstå vad som menas.
Sånt orkar då fan inte jag med.
Facebook har jag börjat tröttnat på. Det märks ju att man
blir äldre och att man inte håller på med
fjortis sidor som pea, efterfesten och lunar. Bdb e över.
Facebook och min blogg det är det jag håller på med
och msn då. Sen kollar jag aftonbladet och it's. Resten
är shit. Nu ska jag försöka sova, vilket jag inte har gjort
 mycket det senaste i alla fall kan jag på stå.

Bye idiots





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0