Sova näfan varför ska man de för?

Gaaaaah! Hatar att sova nu för tiden. Inatt känns
det inte ens som att jag har sovit, trots att jag var
pigg när jag vaknar på morgonen. Jag sover super
dåligt på nätterna, jag vet knappt om jag sover eller
är vaken? Det är nog en blandning. Igår kväll
när jag inte kunde sova tog jag fram en bok som
vi ska läsa i historia kursen. Igelkottsflickan, läste
ut halva den så de blir la resten idag. Den var faktiskt
bra. Skönlitterär typ men ändå fakta i texten!

Idag hade jag och min handledare lite planering vad
jag ska göra under veckan. Jag ska ta samlingarna,
engelska lektionerna, temat, en stund imorgon osv.
De blir nog nice :) Längtar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0