VFU!

Hejsan!

Nu är jag hemma från VFU.n igen. Det var rätt svårt
att ta sig upp i morse. För jag somnade inte när jag la
mig igår igen. La mig 23 men somnade nog halv 1. Segt
För att trötta ut ögonen så läste jag lite ur Sveriges Historia.
Boken vi ska läsa till våran historia kurs vi har i Januari.
 Fick ett sms om att de spö regnade
jippie, not! Slängde i mig frukosten (japp ni läste rätt,
jag åt frukost, ovanligt) och drog ner till Hagaborg skolan.
Ungarna var helt stirriga idag, vette tusan vad det var med
dem. Lyssnade inte på någon lärare eller satt inte stilla. Hela
tiden spring i benen och öppen mun som de kommer
ljud ur. Vid maten var de ugns fisk och potatis. Alla säger
jag vill inte ha fisk, jag gillar inte fisk, det är inte gott.
Efter det smakat hör man de flesta: vad god fisk,
såsen var jätte god.
Dom är för roliga :)
Kom nyss in i lägenheten. Himlen utanför är jätte konstig
och de blir konstigt ljus inne hos mig. Jag blir jätte trött i
ögonen. Puh. Magen kurrar nu med.. :P fisken var inte så
jätte god tyckte jag :P haha..
När jag kom hem nyss så hade jag fått mina böcker som
beställdes förra söndagen: "Europas historia 1780 - 1920
Ett genusperspektiv" och "Flickornas Historia, Från
igelkottsflickan på stenåldern till Julia i vår tid".
Imorgon ska jag ha min lektion tror jag. Det ska bli skoj skoj!
Tror eleverna kommer tycka det med faktiskt. :) hihi.
Sen ska de vaccineras också. Jag kanske skulle ta den på torsdag
fick jag höra, men de var inte säkert. Annars får jag åka till
vårdcentralen för jag vill ta den :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0