2 månader kvar till julafton

Detta har nog varit den värsta dagen efter någonsin. Jag som inte brukar bli bakis, iaf inte ha ont i huvudet. Men när jag vaknade kl 11 imorse trodde jag min hjärna skulle explodera. Jag låg längekvar i sängen och hörde min grannes dunkande musik. En marddröms start på morgonen garanterat. Natten var inte direkt som jag skulle trodde. När jag kom hem igår så var jag trött men de var lite svåt att somna. Sen vaknade jag mitt i natten klockan 2, av att de ringde och ah, samtalet var väl inte de jag ville ha. Men iaf jag somnade vid 4 igen och vaknade vid 11. Idag skulle jag följt med till skoghall men jag klarade inte av med huvudet. Men vi får ses ikväll ist! :)

Nu ser jag på slalom i tv, nu känner man att tiden går snabbt. Idag är det faktsikt 2 månader kvar till julafton och 38 dagar kvar tills jag och mor åker iväg. :)

Näe nu måste jag snar äta.. Magen e hungrig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0