Ikea, ey Kamprad! who?

God kväll!

Haha, michaela jag bryr mig inte om vad jag gjorde för fel med den utmaningen. Jag gjorde och skrev den och en skiter jag fullständigt i den ;) Jag loosa ja!  haha : P

Yeah, Skola idag. Guuuuuuuud hemsk morgon. Hemskaste på länge! Jag ville inte vakna, snozza in i det sista och drog inte ens upp persiennen innan jag stack till skolan. När jag kommer ut genom dörren, var det spöregn, jag ville gråta :( I skolan prata vi om berggrunder och mineraler. Gick skitsnabbt! Sen åkte jag till Ikea med Michaela. Gör kul! :) haha,, har minnen där ifrån som typ när jag, pillan och mina päron var där. Sprang igenom ikea. Eller när jag och micha var där o typ lekte o tog en massa kort ,P haha.. :)

Sen åkte vi hem till var sig och så prata jag lite i telefon och sen åkte jag och Johanna till friskis och svettis och träna. Det var faktiskt jätte roligt, oh känner att de ändras lite när man gör vissa övningar. Man orkar lite mer och känner sig starkar och kan ta i. Härligt! :) Nja, sova nu !

ha de gött,,


Kommentarer
Postat av: Jossan

vi tänkte också gå till friskis idag på ett pass :D men det sket sig ;) blir nästa vecka :D

2009-10-01 @ 23:00:05
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0