Mat i micron

Japp! Nu står maten i micron. Det blev en av mina matlådor som jag tänkte ha i skolan. Men jag orkar inte fixa riktigt med mat, men samtidigt vill jag det. Jag tänkte göra potatisgratäng men mamma sa att de skulle ta typ 1h o så, och de orkade jag inte med. Och jag känner inte direkt för att gå ner och handla något heller. Jag vill ha något snabbt! Så det får bli en av mina goda taco pajer. :)

Idag har jag haft en konstig dag. Jag somnade gick och la mig vid halv 10 och så låg jag där och vred mig fram och tillbaka en liten stund. Jag vakna till vid halv 2 inatt och somnade av snabbt igen och vaknade vid halv 9 och prata lite med mamma satt vid datan. Somnade kvart över 10 och sov till halv 2. Halv 3 sommar tid! helt sjukt eller vad säger ni :P och jag skulle nog kunna sova en stund till ;) huvet är  fortfarande inte bra..


Det är något fel på dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0