Mys kväll!

Hejsan!

Kom hem för en halvtimma sen från Emelie.. Har varit jätte mysigt, fick se på hennes bilder från thailand, och bland annat bilder från stranden där jag och mamma kommer koppla av i två veckors tid ;) Hon såg ut att ha haft de riktigt kul när hon var där nere.. Tack! Sen åkte vi och hämta jessica och drog till Ica.. Köpte snacks och drog hem till Emelie igen och tjöta och kolla på idol.. Sen så hände de lite saker där på kvällen som var lite osis.. Inte roligt och hitta en sån läcka i köket direkt :/ Men de fixar sig pemlan ;) Jag stod med Jessica ute på " balkongen" när hon var ute o rökte. Plötsligt säger jessica oj.. och så kikar jag ut och där springer en naken kille förbi.. Krit blek var han och hårig! hahah.. fy vad jag skrattade..Roligt var det iaf! ;)

Nä nu ska jag sova .. :) natti mina vänner..

Imorgon är de Halloween Party hos mig.. Trevligt.. de kommer bli runt 35 prs..fräckt.. :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0