Spikmatta

Hej hej hopp!

Barret och petra åkte för en liten stund sedan. Var jätte skoj att dom var här verkligen! Gick lite på stan men man kunde inte se något direkt för de regna som satan tyvärr.. Petra du får komma en annan gång när det är fint väder. Sedan åkte vi till bergvik och käka. Gott blev de, lax med stekt potatis och en jätte god sås, Tyckte barret iaf ;)  Stackarna. dom körde fel när dom skulle åka hem. De hamnade i Årjäng :/ så nu får det blev en liten omväg för dem


Jag köpte en spikmatta. Låg knappt 2 min. Sedan klarade jag inte av mer. Gjorde fruktansvärt ont, och nu är jag jätte öm. Jätte röd på ryggen och gör ont när jag lutar mig mot väggen :( Men ska testa med en t-shirt sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0