Städning :)

wohoooooooow :P

Nu har jag min andra tvätt i maskinen och jag har precis ätit mat. Jag är jätte mätt ska ni veta! Så jag måste ta och bädda nytt i min säng dammsuga och plocka upp lite. Jag är lite besviken på en vän jag har. Fick ett sms i skolan idag att vi skulle ses ikväll och när jag sa att vi kunde de så hör personen inte av sig igen. Så då skiter jag i det och fixar här hemma istället. Känns ju inte direkt så roligt!

Lektionerna idag har varit mycket tänkade, och sånt här som vi disskuterade idag, gillar jag att disskutera.! så ja.. :) bra bra. Nu ska jag fortsätta med städningen :)

jaha? så de är så här det kommer vara, kommer vi aldrig mer att prata med varandra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0