Sthlm ?

har tappat lusten på allting och alla.. Jag bara tappa total lusten igår.. Inte så jäkla roligt när man eh.. jag vill inte ens skriva om det här.. Skoj att vara i sthlm, iaf första dagen sen samt alla besöken vi gjorde.. Är i Uddevalla nu, för att försöka få nya krafter o nya tankar.. Hoppas de tankarna man fick på bussresan hem igår förändras o att de blir en annan känsla att gå till skolan på tisdagen igen efter sthlm resan.. Inte roligt säger jag iaf..
Vrf ens säga ngt.. orkar inte med tissel o tassel.. Så inte roligt!

kan skriva om sthlm resan när jag har lust, har jag inte nu..

Har iaf kvällen att se i fram emot. Nathie och jag har alltid roligt så det ska bli jätte roligt att komma ut på krogen här i ua o träffa folk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0