Tjejkväll

Tjillvippen..

Nyss hemkommen från en tjejkväll med singstar och mys med brudarna Emelie, Jessica och Michaela. Jag har ont i halsen för jag har sjungit för mycket och rösten är väl inte den bästa. Men man får göra det bästa av saken och ha roligt av att göra bort sig ;) Ingen bräcker ju den sjönsjungande sångfågeln Jettis.. Det måste vara omöjligt.. Hon både dansar och sjunger och har sig, men hon har ju haft mycket övning till det med ;) Tog bussen vid halv 1 för började bli lite trötta. Jag och Emelie följde med Michaela till Campus. Så det blev en promenad för oss. Sedan gick jag med Emelie och lämnade av henne hos sig för att sedan fortsätta min promenad till mitt hem. :) men de var mycket skönt, gillar att promenera på kvällarna pga luften och det är så lugnt och stilla.. Och nu sitter jag här med trötta ögonen och pratar med lite folk på msn.

Dags att nana men först här kommer lite suddiga mobil bilder från kvällen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0