Torsdag

Shobre!

En rätt hyfsad dag idag faktiskt, dagarna går fruktansvärt snabbt bara! Föreläsningen var faktiskt bra idag tyckte jag. När han började lektionen tänkte jag vad håller han på med när han bara ställde oss en fråga och satt ner i drygt 10 min. Men sedan när han satte sig ner och pratade om diverse olika naturlandskap så blev de intressantare och intressantare faktiskt. Man liksom levde sig in i alla dia bilderna han visade och olika natur miljöer man själv har varit i.

Efter skolan så stack jag ner på stan med michaela. Satt och fikade på Waynes riktigt mysigt att få sitta och prata där med henne om allt möjligt, delar oftast, tycker jag iaf, lika åsikter om de ena och det andra ;) ♥ Sen åkte hon och träna och jag åkte hem och pluggade i ungefär en timma. Sen åkte jag och Maria ner till friskis för ett gympa pass men de var nog en bortslösad timme av mitt i af. Passet var katastrofalt dåligt. Jag frös till och med.. :S Men sen åkte jag hem, käkade och har nyss duschat. Nu ska jag sätta mig och läsa igenom mina papper till redovisningen imorgon. Kommer nog gå as kalas tror jag. :)



Tjing!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Lycka till imorgon! Jag håller tummisarna för dig! :)

2009-10-15 @ 19:43:42
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vi såg allt dig och Maria, hade passet precis efteråt :) varför var det dåligt ? lycka till imorgon ! kram

2009-10-15 @ 21:35:45
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0