Ay Caramba

Jag säger då det.. Att hälsa en människa välkommen eller säga " hej det är jag som är lagets tränare, så du vill börja? vad heter du? vilken position spelar du" blablabla, hade varit trevligt och fått men icke! Tränare för skoghalls damer var där i 30 minuter sedan stack han igen. Han sa att han ville tala med oss nya innan han gick men icke, han drog bara. Lite oacceptabelt tycker jag faktsikt :P

Men de var ändå skoj att få träna och får hålla bollen i huken o skjuta.. Jag säger bara fan på en sak. Vi spelade match den sista halvtimmen.. Jag får läge och göra mål och sätter den i ribban?! Hur lyckas man. Jo jag gör de.. De e ju liksom svårarare att träffa ribban än träffa mål, men ändå gör jag de ? men jag hörde oooh från alla så de var väl kanske lite impade ändå ;) haha.. De var några gånger där som benen knappt ville bära mig men jag kämpade vidare och strax innan träningen var slut, var de verkligen spring i benen.. Tråkigt att vi slutade just precis då! :/ men men.. Får se hur det bli.. Josse gav mig första blåmärket iaf ;) haha

Innebandy vill jag spela, helst i mitt gamla lag men de går ju icke! :/ Jag får försöka hitta ett bra alternativ för mig att spela innebandy är i karlstad..:)

Nu ska jag gå och lägga mig för vi ska ses klockan 10 imorgon studiegruppen och plugga och sätta ihop texten.. jag har en fråga kvar, men det skrivier jag ner imorgon. För jag är rätt så trött nu ;) Nu gäller de att jag ligger i så jag och Maria klarar våra vad! (: de tror jag faktiskt på.. hihi

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0