Bring it On!

Yeap, nu har jag sett den allra senaste bring it on movien.. De betyder att jag har sett allihopa.. Inte för jag tycker dom är skit bra, men jag har sett alla bara för att ha sett dom liksom.. Så som alla ser på American Pie för att ha sett dem liksom :P Vilket jag aldrig har gjort (A)

Bring It On kom ut 2004
Bring it on again kom ut 2006
Bring it on; all or nothing kom ut 2007
Bring it on - In it to win it som oxå kom ut 2008 ( tack johanna! :) )
och Bring it on Fight to the finsh som kom ut 2009..

Tack och hej ;)
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Mariella! Har du missat Bring it on - In it to win it (2007)?!

2009-09-10 @ 23:24:52
URL: http://enblondflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0