Fredag= fre + dag

 

Hello everyone..

Om mamma hade varit här nu, hade hon skällt på mig för jag spelar så hög musik i mina hörlurar. Hon vet att jag inte får spela så hög musik för jag har tinitus och har känsliga öron. Men ey, jag känner verkligen för att spela hög musik för mig själv och bara vara jag och dansa runt som att jag är bäst i världen. Låter lusigt va? Men de är riktigt nice ska ni veta, och jag tror verkligen inte jag är de enda som gör så ;) eller vad säger du micke? Du står la och rör på höfterna framför spegeln till Raggeton ;P Nu camar jag med Angelica och sjunger till låtar som Calcutta med Dr. Bombay.

Ah, men idag. Jag vakna upp kl kvart i 7 för jag skulle till min Vfu plats idag. Det blev över förväntan. Trodde de skulle bli knas eftersom vi skulle ha en vikare för min handledare idag. Men de var jätte roligt, jag kände mig som läraren. :) Samt att hon som var vikare, hon var från Tanumshede. Liksom några mil från uddevalla liksom, vid Grebbestad ni som inte vet ;) Aja, hon var hm, 4 år äldre än mig oxå, göör Trevlig! :)

Nu är det fredag, världens tråkigaste fredag någonsin. Hm, imorgon får man faktiskt ta och göra något, jag kan ju inte sitta hemma, kanske Nöjes imorrn? hihi, En repris från en annan gång när jag och micke var de? Hade varit asnice! :)

Of, prata med Nathie förut, I miss her. Saknar hennes o mina party kvällar. Swansea, Uddevalla, Trollhättan, Fjorden. Så många minnen. Typ när vi var på lipz hon, jag, tessan, jannike o barret. Så stod jag o nathie och Daggen o dansa. Så jäkla skoj var det. Gjorde massa miner o uttryckt till låtarna. Det var grymt roligt verkligen. Kommer aldrig glömma. SKOJ! :) hihi





Kommentarer
Postat av: Michaela

haha nej det blev ju inte så mycket reggaeton :( , men lite gungade jag allt med höftena ;)

2009-09-26 @ 15:59:29
URL: http://bhusyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0